שאלות נפוצות

אספנו לכם כמה שאלות נפוצות שהלקוחות שואלים.

לרוב במקרה של תקלה במקרר חולף זמן עד שבעל העסק בכלל מבחין בכך. בזמן הזה מתחיל תהליך הפשרה, והסחורה הנמצאת בקירור יכולה להינזק. השימוש במערכת Mscs מונע מצבים כאלה משום שבעל העסק, וכן טכנאי מטעמו מיודעים בזמן אמת ברגע שחלה תקלה באחד המקררים. כך נחסך זמן יקר וגדל הסיכוי להציל את הסחורה.
כמו כן, מערכת Mscs מזהה בעיות של מצבי עבודה קיצוניים העשויים להוביל לתקלה במערכות הקירור, ושולחת מייד התראה ללקוח. כך ניתן למנוע סיבוכים ותקלות חמורות יותר.

לא.
הטיפול בתקלות הוא באחריות בעל העסק. אולם, כל התראה שמתקבלת אצל בעל העסק מתקבלת גם במערכת שלנו. במקרים של תקלות שניתנות לטיפול מרחוק, אנו מספקים מענה באופן מיידי. במקרה שישנו צורך בהזמנת טכנאי, ניתן להזמין את השירות מאיתנו או מכל בעל מקצוע אחר, וזוהי אחריות הלקוח.

בעל העסק יכול לתת הרשאה למערכת לכל אדם מטעמו.

לא.
בעל העסק רשאי לתת הרשאה בלתי מוגבלת לשימוש במערכת.

שלחו לנו הודעה

אם יש לכם שאלות נוספות תשירו לנו הודעה בטופס למטה ונחזור אליכם בהקדם האפשרי